.: 4th Day of Practical :.

"Afrah, nanti tambah nasi lagi.. orang kat sini semua menambah bila makan."
"Afrah, pergilah makan bubur hitam kat belakang.. sedap!"
"La, kenapa pandang gitu? Saya tak makan orang lah.."
"Afrah ni kenapa pandang macam tu? Nak cari gaduh ke?"
"Afrah, jom kita pegi jalan-jalan"

Dan akhirnya, suara kakak-kakak staf pun bergema:
"Afrah, jangan dilayan budak tiga orang tu.. semua tak boleh harap."

Ha! ini lah suasana praktikal ku sepanjang 4 hari di KDS.. Memang nak pecah perut duduk dengan diorang..

Alhamdulillah, walaupun saya pernah cakap dlm posting saya sbelum ni:
"Working? Especially in a new environment, coping with a new system: it's quite tiring...stressful is the word (+.+)"
******
Saya tetap bersyukur sangat2 dpt praktikal kat KDS..
Suasana kerja yang ceria, dgn boss dan staf2 yang memang kelakar~
Saya rasa, lepas2 ni, susah saya nak jumpa working environment yang begini... Dan untuk pengetahuan u all, semua staf kat sini dah pun berumah tangga.. (kecuali 2 org) anak dah dua tiga orang pon... saje diorang nak mengusik..huhu..
---------
Walaupun boleh duduk dengan diorang skejap je, saya rasa dah cukup beruntung (alhamdulillah).. so, pada sahabat2 yg rasa nak lawat saya di tempat kerja, dan lebih best lagi kalau rasa nak buat program utk pelatih KDS (utk puteri ber'problem' saje ye), bolehlah singgah di:
Kompleks Dar Assa'adah,
Lot 28188, Jalan 36/10,
Tmn Koperasi Polis Fasa 2,
68100 Kuala Lumpur..
(dekat je dgn IIC & Kolej Unikop)
Takpun, call je: 03-61842137
(no prank calls pls..Allah Maha Melihat=)

Comments

sofiyyah said…
x tahan tol.siap bg alamat tmpt keje.huahua.btw,any probs,juz ring me/sms me..

Popular posts from this blog

sancTuaRY res0Rt

.: Before dot dot dot :.

:: I Know Something BIG ::